Alex:
Roztrzepana pesymistka,
pewnego wieczoru, ni z tego ni z owego postanowiła założyć bloga. Posiada wiele pasji, lecz twiedzi, że w żadnej
nie jest szczególnie utalentowana.
Typowa artystyczna dusza o skomplikowanej naturze i czasem wręcz uciążliwym charakterze ; ))
Marzy o zamieszkaniu w Lodynie lub NY. ;D.



Ronnie:
Zwariowana realistka,
nienawidząca matmy i wszystkiego co z nią związane :D.
Interesuje się m.in. śpiewem i tańcem.
Dała się namówić Alex do współtworzenia bloga.
Wg niej jest znakomitym fotografem ; ))


11/30/2011

Outfit of the day ; )

@Alex


Podczas, gdy moja blogowa partnerka milczy, mi w głowie aż huczy od pomysłów. Chciałabym tyle zrealizować, tyle rzeczy opisać, że... wooow ; ).

Dzisiaj outfit (cóż za "oryginalny" pomysł, nieprawdaż? : D)

Wybaczcie mi, że zdjęcia są robione w lustrze, ale niestety nie miałam fotografa. Również usiłowałam pstryknąc fotki z pomocą samowyzwalacza, ale jakoś dzisiaj nie był on moim dobrym kompanem ; ))


By the way...
Ostatnio bardzo ochoczo sięgam po pastelowe kolory, żywe barwy zaczynają mnie "męczyć".
Mam wrażenie że mój styl stał się troche doroślejszy ostatnimi czasy. Oczywiście nadal w mojej szafie znajdziecie T-shirty od których możnaby było dostać oczopląsu, ale wolę nosić już bardziej stonowane rzeczy.

PS - wiem, figury Top Model to ja nie posiadam :D.
Mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się spodoba ; ).




Spódniczka - Angels
Pasek - New Yorker

Bluzka - House
(Wybaczcie że pognieciona ;D)


Kozaki - CCC



Kwiatek (broszka i spinka w jednym) - House



Kolczyki zostały zakupione przeze mnie na jednym z
wakacyjnych nadmorskich stoisków po kila złotych ; ))



Zegarek - EX EXtreme ; )






Dziękuję za uwagę ; )



xoxo
Alex.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz